Článek
Snapchat má kolem 100 miliónů uživatelů a je oblíbená zvláště mezi mladými. Mobilní aplikace, určená pro iOS od Applu a Android, umožňuje posílat text, fotografie i videa. Tím, že zprávy krátce po přečtení zmizí, výrazně snižují riziko, že se k citlivému obsahu dostane někdo cizí.
Yahoo a Snapchat nyní vedou jednání, jejichž výsledkem by měla být investice do firmy, uvedl list s odvoláním na tři informované zdroje. Zatím není jisté, kolik chce Yahoo do oblíbené aplikace investovat. Podle jednoho ze zdrojů by to mohlo být 20 miliónů USD (439,2 miliónu Kč).

Ukázka aplikace Snapchat
Vstup Yahoo do firmy by měl být součástí širší snahy firmy Snapchat získat další kapitál od investorů. Do firmy Snapchat se spolu s Yahoo chystají podle WSJ investovat další peníze i dva dosavadní investoři, Institutional Venture Partners a DST Global. Celková hodnota Snapchat by po této investici měla činit deset miliard USD.
Investicí do Snapchat se Yahoo zřejmě podle WSJ snaží zopakovat úspěšnou investici do čínské skupiny Alibaba, i když v menším měřítku. Yahoo koupila 40procentní podíl ve firmě Alibaba v roce 2005 za jednu miliardu USD. Firma Alibaba minulý měsíc úspěšně vstoupila na americkou akciovou burzu a primární nabídka ohodnotila společnost na 167,6 miliardy dolarů.