Hlavní obsah

Aplikace eRouška hlásí chybu aktivace? Tady je řešení problému

Novinky, mif

Někteří uživatelé aplikace eRouška se v posledních dnech mohli setkat s problémy týkajícími se aktivace. Tvůrci tohoto nástroje, který má pomáhat v zastavení šíření koronaviru, nyní zveřejnili návod, jak se s celým problémem vypořádat.

Foto: Jan Handrejch, Právo

Aplikace eRouška 2.0

Článek

Chyba se objevuje hned po instalaci aplikace eRouška, postup opravy se přitom liší podle platformy – jiný je na iOS od Applu, jiný na Androidu od Googlu. U prvního zmiňovaného systému se objevuje kód chyby 3, u druhého pak 17 (Exposure Notification API není k dispozici).

Jak to napravit, se můžete krok za krokem podívat níže.

Vyřešení chyby na zařízeních s Androidem

  • Zkontrolujte, zda jste hlavní uživatel zařízení, zda máte v telefonu služby Play a zda je k dispozici Nastavení → Google → Oznámení o možném kontaktu (COVID-19 Exposure Notifications).
  • Odinstalujte eRoušku.
  • Nainstalujte eRoušku a zapněte opět Oznámení o možném kontaktu COVID-19.
Foto: Novinky

Aplikace eRouška 2.0

Vyřešení chyby na přístrojích s iOS

  • Zkontrolujte, zda není k dispozici aktualizace iOS a zda nejste zapojení do beta testování iOS.
  • Odinstalujte eRoušku.
  • Pokud je Nastavení → Oznámení o kontaktech s nákazou (nebo Zaznamenávání kontaktů s COVID-19) vypnuté, zapněte jej prosím přepínačem.
  • Nainstalujte eRoušku a opět zapněte Oznámení o kontaktech s nákazou.

Může se také stát, že výše popsané postupy nepomohou. „Je bohužel možné, že vaše zařízení ještě nepodporuje Bluetooth LE (Low Energy Advertising), nepodporuje Bluetooth Multiple Advertisement, není autorizované Googlem pro Exposure Notifications nebo vůbec nemá Exposure Notifications API,“ konstatovali tvůrci.

Doposud si aplikaci eRouška stáhlo a aktivovalo více než 1,4 milionu lidí.

Stahovat aplikaci eRouška 2.0 můžete prostřednictvím následujících odkazů

Foto: Novinky

Aplikace eRouška 2.0

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám