Článek
Body zájmu (POI), tedy nejrůznější provozovny, restaurace, turistické cíle, apod., se v současnosti na Mapy.cz zobrazují až při detailním přiblížení (zoom 15). Nově však díky zvýraznění mají podniky šanci zaujmout už dříve.
„Soutěž o tento typ zvýraznění na Mapy.cz probíhá formou aukce, podobně jako tomu je v boji o umístění na prvních příčkách v katalogu Firmy.cz. Restaurace či ubytovací zařízení, které nabídne v aukci nejvyšší cenu v daný den, se bude druhý den na Mapy.cz zobrazovat ve zvýrazněné bublině,“ uvedl Martin Fuks, produktový manažer Mapy.cz.
Aukce každý den startují na sumě 5 Kč a přihazovat je možné až do 22 hodin. „Do aukce se firmy mohou dostat přes administrační rozhraní Firmy.cz. Pro každou kategorii firem je aukce zvlášť. Firma, která zvítězí, má jistotu, že se na mapě při zoomu 11 neobjeví žádný jiný podnik ze stejné kategorie v okruhu téměř 11 km,“ podotkl Jan Pinkas, produktový manažer Firmy.cz.
Pilotní projekt aukcí potrvá až do konce měsíce října, po kterém bude následovat vyhodnocení.
Nové Mapy.cz spustila společnost Seznam.cz na konci června. Po téměř tříměsíčním testování tak uživatelům nabídla přehlednější prostředí i celou řadu nových funkcí, jako jsou například Seznam.cz Panorama, MHD plánovač či 3D mapy. [celá zpráva]