Článek
Yandex Zen vybírá uživatelům obsah podle jejich preferencí. Blogeři na něm budou moci zveřejňovat videa o délce až 15 minut. Popularita videí překonala během testovací fáze veškerý další nabízený obsah. Yandex Zen denně vykázal 20 milionů shlédnutí publikovaných videí, přičemž službu denně využilo 11 milionů lidí, napsala agentura Reuters.
Internetový gigant Yandex ukázal svůj první chytrý telefon
Videa si prostřednictvím vyhledávače Yandex prohlíží více než polovina Rusů. Podle nedávného průzkumu společnosti Deloitte je to ale co do popularity až třetí nejvyužívanější kanál po YouTube a po největší ruské sociální síti VKontaktě.
Poptávka po internetových přenosech roste a další funkce pro streamování videí přidávají i američtí technologičtí giganti Facebook a YouTube.
Yandex se podle Reuters inspiroval konkrétně čínskou společností ByteDance a její službou Toutiao, na jejíž videokanál mohou blogeři umísťovat svůj obsah, který pak uživatelům doporučuje algoritmus.