Článek
Využít popularity iPadu se rozhodl například Tom Dickson, který je zakladatelem společnosti vyrábějící mixéry. Ten se v pořadu Will It Blend snažil nový počítačový tablet rozmixovat.
Tímto videem se snažil Dickson ukázat sílu svých mixérů. Před iPadem již dříve rozmixoval také iPhone 3G, golfové míčky, plyšové hračky, kreditní karty či cvrnkací kuličky. Video rozmixovaného iPadu vidělo za pouhé dva dny na internetu více než 2,5 miliónu lidí.
Některé iPady mají technické problémy
Řada uživatelů si ihned po zakoupení iPadu začala podle serveru Daily Telegraph stěžovat na jejich technické problémy s internetovým připojením. Zařízení se totiž k internetu připojuje výhradně prostřednictvím vestavěné bezdrátové WiFi karty, která má však podle ohlasu uživatelů velice slabý signál.
„Moje dva notebooky a iPhone hlásí plný signál kdekoliv v mém bytě. Zatímco iPad se nedokáže k WiFi síti připojit, ani když stojím hned vedle vysílače,“ napsal na fóru na stránkách společnosti Apple uživatel s přezdívkou aa514 z Los Angeles.
Jeho slova potvrzují i další uživatelé. „Slabý signál WiFi jsem řešil hned den po koupi a zařízení mi ihned na místě vyměnili za nové, tak doufám, že bude fungovat lépe,“ napsal uživatel s přezdívkou andyspocket z Nashvillu.
Společnost Apple se ale zatím k problémům se slabým signálem WiFi nevyjádřila. První generace iPadu se přitom umí k internetu připojit výhradě prostřednictvím rozhraní WiFi. Novější verze, která bude uvedena na trh za měsíc, bude podporovat také mobilní standard 3G.
Apple má své příznivce i odpůrce
iPad se stal díky velice dobrým prodejním výsledkům jedním z nejoblíbenějších tabletů současnosti. To však není žádným překvapením, protože nákupní boom předpovídali analytici již dříve. Stejný úspěch slavila společnost Apple v minulých letech také se svým telefonem iPhone.
Mezi lidmi se najdou samozřejmě i tací, kteří nemůžou přijít společnosti Apple ani na jméno. Ti dokonce neváhali hned první den prodeje vystát na iPad mnohahodinovou frontu jen proto, aby jej mohli vzápětí zcela zničit. Proč se rozhodli výrobek za zhruba deset tisíc korun hned před prodejnou zničit baselovými pálkami, si autoři videa nechali pro sebe.