Článek
Blue Yonder se soustředí hlavně na software pro správu dodavatelských řetězců. Poskytuje například systémy pro předpovídání poptávky a automatické objednávání zboží. Panasonic ve firmě už loni koupil pětinový podíl. Nyní se podle zdrojů listu Nikkei nachází ve finální fázi rozhovorů o převzetí podniku.
Panasonic doufá, že podpoří své hardwarové aktivity tím, že je propojí se softwarem. Podnik má velký podíl na trzích s kamerami pro obchody a s přenosnými čtečkami čárových kódů, které se používají v logistických zařízeních. Spojení se softwarem pro správu dodavatelských řetězců by mělo zvýšit hodnotu těchto produktů.
Hodnota globálního trhu se softwarem pro správu dodavatelských řetězců se v roce 2019 podle odhadů pohybovala kolem 15 miliard dolarů (333 miliard Kč). Předpokládá se, že poroste tempem kolem deseti procent ročně, protože podniky digitalizují své aktivity.