Hlavní obsah

Netflix to myslí s reklamou vážně. Už hledá partnery

New York

Americká internetová televize Netflix vyjednává s různými společnostmi partnerství při vysílání reklamy. Podle agentury Reutes to uvedl spoluředitel firmy Ted Sarandos. Podnik doufá, že díky levnějšímu předplatnému s reklamami zvýší počet uživatelů, který mu začal klesat.

Foto: Lucy Nicholson, Reuters

Ilustrační foto

Článek

Podle zpráv médií Netflix vede jednání o možné marketingové spolupráci s dceřinou firmou Alphabetu Google a s NBCUniversal společnosti Comcast. „Mluvíme teď s nimi se všemi,” řekl Sarandos na konferenci Cannes Lions.

Netflix, který je známý svým velmi prodiváckým přístupem, poprvé připustil, že by mohl začít nabízet levnější variantu předplatného podpořeného příjmy z reklamy ve druhé polovině dubna. Tehdy oznámil, že mu v letošním prvním čtvrtletí klesl poprvé za více než deset let celosvětový počet předplatitelů. Další pokles předplatitelů čeká firma i ve druhém čtvrtletí.

Za streamování filmů a seriálů platí 800 000 Čechů

Internet a PC

„Nebudeme přidávat reklamu do Netflixu tak, jak ho dnes znáte, přidáme reklamu pro lidi, kteří říkají 'hele, chci nižší cenu a budu koukat na reklamy',” řekl Sarandos na konferenci.

Největší konkurent Netflixu, společnost Disney+, už také uvedl, že zavede předplatné s reklamou. Zájem o sledování streamovacích kanálů totiž kvůli odeznívání pandemie slábne, konkurence sílí a spotřebitelé kvůli vysoké inflaci na zábavě šetří.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám