Článek
Vodafone v Evropě zmodernizuje svých 7700 obchodů a zhruba 40 procent z nich pak do roku 2021 nabídne širší škálu služeb než ty, které se firma chystá uzavřít. Prodejny Vodafonu se tak více zaměří na personalizované služby.
Read řekl, že zákaznické služby amerických společností Apple a Amazon očekávání klientů změnily. Vodafone chce své služby zlepšit rychleji než jeho někdejší konkurenti, například BT, Deutsche Telecom nebo španělská Telefonica.
Vodafone má nové levné tarify. Nejsou ale pro každého
„Jestliže předpokládáte, že 40 procent transakcí bude digitálních, jak to ovlivní ty, kteří se vydají do obchodu? Ty cesty a účel těch obchodů se mění,“ řekl Read novinářům.
„Znamená to, že budeme mít více „zážitkových“ obchodů, méně prodejen klasického formátu a více kiosků a míst, kde si zákazníci budou moci vyzvednout zboží objednané na internetu,“ citovala šéfa Vodafonu agentura Reuters.
V České republice má Vodafone podle webových stránek společnosti 123 obchodů.