Článek
Komplikace se objevily již v úterý ráno. Jiří Janeček z tiskového oddělení tehdy informoval, že problémy jsou technického rázu. Výpadek způsobil pád diskového pole, situace měla být podle původního plánu napravena do úterních 15:00.
Tak se ale nestalo a problémy růžového operátora přetrvávají i v úterý. „Neradi zkoušíme vaši trpělivost, ale zrovna teď naše interní systémy nefungují, jak mají. Proto vás kolegové na Zákaznickém centru a prodejnách v tuhle chvíli bohužel nemůžou obsloužit,“ uvedli zástupci T-Mobilu na Facebooku.
Zákazníci tak mohou narazit na nedostupnost obslužných kanálů – infolinky, zákaznických systémů na prodejnách, samoobsluhy a aplikace Můj T-Mobile.
„Na odstranění problému, jež nastal v hradeckém datovém centru, se intenzivně pracuje. Plné obnovení všech dotčených služeb vyžádá několik desítek hodin, ale již během předchozích hodin se již podařilo některé služby obnovit a my uděláme vše proto, abychom závadu odstranili v nejkratším možném termínu. Všem zákazníkům se omlouváme za vzniklé problémy a děkujeme za trpělivost,“ uvedla ve středu odpoledne na dotaz Novinek mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.
Je však nutné zdůraznit, že výpadek se netýká služeb. Telefonovat i posílat zprávy mohou tedy lidé bez omezení, to platí také o mobilním a pevném internetu, stejně jako o televizním vysílání.