Hlavní obsah

Systémy T-Mobilu nefungují již třetí den. Operátor rozdává lidem internet zadarmo

Novinky, mif

Již třetí den musí T-Mobile řešit problémy s nefunkčností internetových systémů, což se naneštěstí dotýká i zákazníků. Ti nemohou provádět některé změny a nastavení na svých účtech. Operátor proto začal lidem jako omluvu rozdávat mobilní internet zadarmo.

Foto: Jaroslav Soukup, Novinky

Ilustrační foto.

Článek

Výpadek interních systémů T-Mobile řeší už od úterních dopoledních hodin. Zákazníci tak mohou narazit na nedostupnost obslužných kanálů, jako jsou infolinka, zákaznické systémy na prodejnách, samoobsluha či aplikace Můj T-Mobile.

„Na odstranění problému, jenž nastal v hradeckém datovém centru, se intenzivně pracuje. Již během předchozích hodin se podařilo některé služby obnovit a my uděláme vše pro to, abychom závadu odstranili v nejkratším možném termínu,“ uvedla na dotaz Novinek mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.

T-Mobile má výpadek systémů. Požadavky zákazníků nevyřizuje druhý den

Mobil

Zároveň však připustila, že obnovení všech dotčených služeb si vyžádá několik desítek hodin. Není tedy jisté, zda se všechny problémy podaří vyřešit v průběhu čtvrtka. Původně přitom operátor předpokládal, že se mu pád diskového pole podaří vyřešit ještě během úterního odpoledne.

„Všem zákazníkům se omlouváme za vzniklé problémy a děkujeme za trpělivost,“ doplnila mluvčí T-Mobilu.

Foto: mif, Novinky

Kvůli výpadku rozdává T-Mobile data zadarmo.

Aby výpadek omezoval zákazníky co nejméně, rozhodl se operátor už od středy nezpoplatňovat po dobu trvání výpadku dokup dat. Lidé tedy mohou prostřednictvím svých mobilních telefonů brouzdat v podstatě bez jakéhokoliv datového omezení.

Je nutné zdůraznit, že výpadek se netýká služeb. Telefonovat i posílat zprávy mohou tedy lidé bez omezení, to platí také o mobilním a pevném internetu, stejně jako o televizním vysílání.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám