Článek
Výpadek interních systémů T-Mobile řeší už od úterních dopoledních hodin. Zákazníci tak mohou narazit na nedostupnost obslužných kanálů, jako jsou infolinka, zákaznické systémy na prodejnách, samoobsluha či aplikace Můj T-Mobile.
„Na odstranění problému, jenž nastal v hradeckém datovém centru, se intenzivně pracuje. Již během předchozích hodin se podařilo některé služby obnovit a my uděláme vše pro to, abychom závadu odstranili v nejkratším možném termínu,“ uvedla na dotaz Novinek mluvčí T-Mobilu Martina Kemrová.
T-Mobile má výpadek systémů. Požadavky zákazníků nevyřizuje druhý den
Zároveň však připustila, že obnovení všech dotčených služeb si vyžádá několik desítek hodin. Není tedy jisté, zda se všechny problémy podaří vyřešit v průběhu čtvrtka. Původně přitom operátor předpokládal, že se mu pád diskového pole podaří vyřešit ještě během úterního odpoledne.
„Všem zákazníkům se omlouváme za vzniklé problémy a děkujeme za trpělivost,“ doplnila mluvčí T-Mobilu.
Aby výpadek omezoval zákazníky co nejméně, rozhodl se operátor už od středy nezpoplatňovat po dobu trvání výpadku dokup dat. Lidé tedy mohou prostřednictvím svých mobilních telefonů brouzdat v podstatě bez jakéhokoliv datového omezení.
Je nutné zdůraznit, že výpadek se netýká služeb. Telefonovat i posílat zprávy mohou tedy lidé bez omezení, to platí také o mobilním a pevném internetu, stejně jako o televizním vysílání.