Článek
Konzervativní Britové si stěžovali především na „sexuální podtext reklamy, který nemá k inzerovanému produktu žádný vztah“. Především proto se začal celým případem zabývat i tamní úřad pro reklamní normy. Během šetření dal stížnostem za pravdu a zakázal s okamžitou platností vysílání.
Reklama začíná záběrem na modelku ve spodním prádle, která se jde zrovna oblékat. Po vyžehlení košile ale nemůže najít svůj zvonící mobil, načež zjistí, že přístroj s tloušťkou 5,15 mm má právě v kapse košile.
I přes stopky od britského regulátora je podle zástupců společnosti Kazam ale tento koncept v pořádku. Reklama má dát jasně najevo, že model Tornado 348 je tak tenký, že jej v kapse ani nepostřehnete.
Proti rozhodnutí se tak snažila odvolat. Jako hlavní argument uvedla, že reklama byla vysílána pouze v časech, kdy nemohla ohrožovat mravní výchovu mládeže. Marně, úřad své stanovisko nezměnil.