Článek
"Účastníci poukazovali na to, že místo ukončení smlouvy jim tato byla operátorem prodloužena, nebo že jim byla vystavena pokuta za předčasné ukončení smlouvy v nesprávné výši, nebo dokonce pokuta za předčasné ukončení smlouvy z důvodu jednostranné změny smlouvy," uvedl ČTÚ.
"Objevily se i stížnosti na navýšení ceny služeb po podané výpovědi v rámci běžící výpovědní doby, nebo například nedodržení zákonem stanovené výpovědní doby o maximální délce 30 dnů," dodal úřad.
Na účastnické smlouvy si stěžovalo kolem 160 lidí. Lidé si také stěžovali na to, že jim nebyla přenesena telefonní čísla nebo nesouhlasili s vyúčtováním telekomunikačních služeb. Počet stížností na telefonní účet se pohyboval kolem 120.
Nejvíce stížností a dotazů se týkalo O2, následují Vodafone a T-Mobile, dodal ČTÚ.