Článek
Chytré spodní prádlo bude operátor nabízet v rámci své valentýnské akce. Půjde vždy o set dvou kusů, přičemž lidé si budou moci libovolně volit mezi kalhotkami a pánskými trenkami.
Od obyčejných modelů se novinka bude lišit především speciálním „čipem lásky“, jak výrobce novinku nazývá.
Ten se umístí do kapsičky na zadní straně, díky čemuž se následně chytré spodní prádlo spojí se smartphonem a dovede „obohatit partnerské vztahy“.
„Čip v prádle lákajícího partnera jednoduše namíří pozornost svého protějšku od telefonu či tabletu směrem k milostným aktivitám. Telefon vábeného partnera spárovaný s čipem najednou začíná vyhrávat romantickou hudbu a přepíná se do off-line módu,“ popsala funkčnost novinky Kateřina Mikesková z tiskového oddělení T-Mobilu.
Chytré mobily spolupracují už i s podprsenkami
Čip o velikosti 40 x 24 x 3 mm tedy dovede blokovat všechny příchozí hovory a zprávy, speciální režim lásky ale musí protějšek ve svém přístroji nejdříve povolit v obslužné aplikaci.
„Chceme, aby mladé páry s naší pomocí dokázaly lépe bojovat s odcizením způsobeným digitálními technologiemi. To prádlo je úmyslně poněkud absurdní produkt, protože humor je často nejlepší způsob, jak získat něčí pozornost a začít s ním komunikovat,“ upozornil mluvčí Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold.
Narážel přitom na nedávný výzkum o tom, jak digitální technologie ovlivňují životy lidí. Ten pro T-Mobile zpracovala společnost Ipsos a ukázalo se v něm, že celých 85 % lidí považuje za správné občas si od technologií odpočinout. Jednou týdně si však digitální detox dopřeje pouze 28 % dotázaných.
Případní zájemci si budou moci balení chytrého spodního prádla zakoupit od 6. února na e-shopu lovemagenta.com, který patří právě T-Mobilu. Přestože stránky cílí především na anglicky a německy mluvící zákazníky, nakupovat zde mohou i Češi.
Za jeden pár spodního prádla případní zájemci zaplatí 25 eur, tedy v přepočtu bezmála 650 Kč. K tomu získají pochopitelně i dva „čipy lásky“ a speciální tašku se stahovací šňůrkou.