Článek
Vánoční kampaň u O2 odstartovala 1. listopadu. Tisícikorunovou slevu přitom lidé mohli využít na nákup i již zlevněných věcí – například z populárního slevového svátku Black Friday.
Čím více služeb zákazník u O2 měl, tím více tisícovek na produkty od O2 získal. Je tedy jedno, zda šlo o předplacené karty, tarify se smlouvou nebo například o uživatele O2 TV. Slevy bylo možné využít na nákupy vybraných produktů, šlo například o mobily, tablety, notebooky a sluchátka O2 Pods.
Levnější mobily, konzole, notebooky i televize. Operátoři lákají na vánoční slevy
Jedinou podmínkou bylo stažení aplikace Moje O2, prostřednictvím které bylo nutné slevové poukázky generovat. Tisícikorunová sleva nakonec přilákala každého pátého zákazníka operátora.
„Počet zákazníků, kteří díky kampani začali využívat naši aplikaci nebo webové rozhraní Moje O2, kde se generovaly poukázky na slevu 1000 korun, překonal v prosinci jeden milion uživatelů. Meziročně tak zájem o on-line samoobsluhu vzrostl o více než 35 procent," prohlásila Dana Tomášková, ředitelka O2 TV a digitálních služeb.
Velký zájem byl podle prodejních výsledků o 5G telefony a sluchátka přímo z produkce O2. „S nadsázkou říkáme, že naše O2 Pods se snad staly nejčastějším dárkem, který se letos pod stromečkem objevil,“ doplnil Václav Dostál, ředitel pro prodej mobilních telefonů a dalších zařízení v O2.
Může se vám hodit na Seznamu: