Článek
Novinka to ale nebude mít jednoduché, protože trhu s chytrými telefony nyní výrazně dominují firmy Apple a Samsung Electronics. Motorola kdysi bývala dvojkou na trhu mobilních telefonů, nyní má však podle výzkumné společnosti Strategy Analytics na trhu podíl dvě procenta a mezi výrobci chytrých telefonů jí patří 12. příčka.
Motorola sází hlavně na nabídku obrovské škály barev a široké možnosti personalizace přístrojů. Doufá, že se tak telefony stanou pro zákazníky více osobní a zvýší se o ně zájem.
Aby dostála svému slibu, že dodá požadovaný telefon do čtyř dnů, postavil smluvní výrobce telefonů Motoroly, firma Flextronics International, závod ve Spojených státech.
252 různých variant
Společnost AT získala na předem neurčenou dobu od Motoroly exkluzivní právo nechat zákazníky vybrat si barvy přístroje. Celkem je to 18 barev zadní strany, dvě barvy přední strany a sedm různých metalických odstínů pro detaily, jako tlačítka. Nový přístroj tak bude k dispozici v celkem 252 různých variantách.
Ostatní operátoři budou moci prodávat černou a bílou verzi přístroje. Na podzim se mají objevit další čtyři nabídky vzorů zadní části přístroje, které budou mít podobu dřeva.
Moto X vypadá zhruba stejně jako většina dalších chytrých telefonů. Má dotykovou obrazovku s úhlopříčkou 4,7 palce (11,9 cm) a běžný operační systém Android. Kromě velkého množství barevných podob je hlavním rysem přístroje hlasové ovládání. Podobný systém ale již dnes nabízí i konkurence.