Článek
Investiční skupina se tak snaží naplno využít značek, které jí patří. Vedle Air Bank a operátora O2 je řeč například o digitální videotéce Voyo či kamenných obchodech Planeo. Nabídky z dceřiných společností bude přehledně zobrazovat a kombinovat právě nově vzniklá platforma Unity.
V praxi to bude fungovat úplně stejně, jako v uplynulých měsících s Air Bank a O2. Pokud máte účet u této banky, na který vám chodí alespoň 10 000 korun měsíčně, a zároveň z tohoto účtu platíte své faktury u O2 ve výši alespoň 600 Kč, získáte zpět na účet každý měsíc 300 Kč. PPF tak v podstatě odměňuje zákazníky za věrnost a vrací jim část útraty zpět.
„Už více než rok posíláme společným zákazníkům měsíční odměnu 300 korun zpět na účet. Teď k tomu nově v rámci Unity přidáváme další, ještě hodnotnější benefity a výhody – třeba 50palcovou televizi k nákupu telefonu. A to je teprve začátek,“ prohlásil v pondělí generální ředitel O2 Jindřich Fremuth.
Black Friday poprvé podle nových pravidel. Co se u slevového šílenství mění?
Nabídek je více
Narážel na úvodní nabídku platformy Unity, kdy stačí u operátora O2 koupit telefon ze série Galaxy S24, načež zdarma získáte 50palcový televizor také z produkce jihokorejského elektronického gigantu. Vedle zmiňované kampaně Air Bank, kdy získáte za vyúčtování O2 na účet 300 Kč zpět, platforma v současnosti nabízí ještě ochranné sklíčko na mobil i s nalepením za 99 Kč či cestovní pojištění o 40 % levněji.
„Nové odměny budeme doplňovat a měnit průběžně, je proto dobré svou aplikaci pravidelně sledovat, ať zákazníkům neunikne ani v budoucnu žádná výhoda,“ prozradil Jindřich Fremuth.
Skupině PPF by měla nová platforma zajistit posílení značek, které vlastní. Jde totiž v podstatě o obdobu věrnostního systému. Pokud lidé budou spokojeni například s Air Bank, mohou je jednotlivé nabídky zlákat k tomu, aby přešli k O2 a snížili si tak cenu za vyúčtování.
Věrnostní slevy má i konkurence
Již vloni spustil svůj věrnostní program také konkurenční T-Mobile. Nabídka zvaná Magenta Moments je k dispozici prostřednictvím aplikace Můj T-Mobile, lidé mohou získat například levnější letenky, lístky do kina, slevu na palivo či občerstvení.
Podobné věrnostní systémy jsou dnes již standardem také u celé řady bank, pokud pravidelně platíte kartou, či přímo u obchodních řetězců. Ty nabízejí slevy, cashbacky či další výhody zpravidla prostřednictvím svých mobilních aplikací. Funguje to tak například u řetězců Tesco, Lidl či Albert.