Článek
The Information uvádí, že Meta přehodnocuje partnerství, která uzavřela v posledních letech. Gigant sociálních médií podle zdrojů zaznamenal, že od loňska, kdy přestal být americkým prezidentem Donald Trump, kliká méně lidí na odkazy na články v médiích. Meta k tomu na dotaz agentury Reuters neposkytla zatím žádný komentář.
Společnost Meta Platforms minulý týden uvedla, že začíná zpomalovat růst počtu svých zaměstnanců. Firmě klesá tempo růstu tržeb, za uplynulé čtvrtletí bylo nejslabší za deset let. To vedlo šéfa společnosti Marka Zuckerberga k rozhodnutí začít omezovat náklady.
Americké firmy Google a Meta, posledně jmenovaná donedávna působící pod názvem Facebook, v posledních letech čelily rostoucí kritice za to, že využívají články médií, ale neplatí za ně. Zejména v loňském roce se obě firmy dohodly s některými vydavateli v Evropě i jinde ve světě na licenčních smlouvách, které mají tento problém řešit.