Hlavní obsah

Lidé na internetu nejvíc reklamují spotřební elektroniku

Lidé nakupující na internetu nejčastěji reklamují spotřební elektroniku a naopak nejméně problémů řeší s taškami a batohy. Vyplývá to z průzkumu jednoho z největších tuzemských obchodníků Kasa.cz.

Foto: Profimedia.cz

Článek

V čele nejméně reklamovaných značek je zahradnické náčiní Fiskars s 0,4 procenta reklamací, autodoplňky Thule s 0,53 procenta a tašky a batohy Case Logic s 0,61 procenta. Naopak nejvíce reklamované byly hudební přehrávače a mobilních telefony Mivvy s 18,6 procenta reklamovaných produktů, mobily Sony Ericsson se 17,7 procenta a sluchátka Koss s 16,2 procenta.

Ze sledovaných tří stovek značek mělo 15 větší než desetiprocentní podíl vrácených produktů, přičemž v drtivé většině šlo o značky spotřební elektroniky.

"V roce 2009 reklamovali zákazníci nejčastěji MP3 přehrávače, mobily a GPS a audio-video techniku. Letos patřily z hlediska reklamací mezi nejproblematičtější kategorie opět MP3 přehrávače s deseti procenty reklamací," uvedla marketingová ředitelka Kasy.cz Jitka Součková.

Deset nejprodávanějších značek má průměr reklamací tři procenta. U všech značek je průměr 4,4 procenta.

Výběr článků

Načítám