Článek
Unikátní reklama s medvídkem Teribear se na serveru Novinky.cz objevovala od 11. 1. do 19. 1. Čím víc lidé klikali, tím více přispívali. Za 1000 kliků přispěli na podporu dětem 50 Kč. [celá zpráva]
„Mít v kampani 3,56 miliónu kliknutí na jediném banneru je sen snad každého výkonového klienta. Nám se to podařilo, protože jsme celý princip reklamy obrátili. Nic jsme neprodávali, namísto toho jsme lidem nabídli jednoduchý způsob, jak během několika málo minut pomoci tam, kde je to potřeba,“ uvedl Pavol Lukáč, key account manažer ve společnosti Seznam.cz a zároveň autor unikátního projektu.
Přispět prostřednictvím klikání na děti z dětských domovů se rozhodlo 6090 hrdinů. Cíle 1000 kliků a tedy částky 50 Kč dosáhla více než polovina z nich. „Zajímavým jevem bylo, že pokud už někdo začal, většinou se snažil vyklikat zaokrouhlené částky. Tedy deset, dvacet, třicet nebo čtyřicet korun,“ dodal Lukáč.
Akce zaujala i hackery
Není bez zajímavosti, že unikátní projekt zaujal také hackery, kteří se snažili vybranou částku automaticky navýšit jinak, než klikáním. „Celkově jsme zaznamenali pět útoků a takto identifikované IP adresy jsme ihned zablokovali. Částku 178 043 korun tak naklikali skuteční lidé – opravdoví hrdinové,“ uzavřel Lukáč.
Získané prostředky použije Nadace Terezy Maxové dětem na pomoc potřebným dětem z dětských domovů. Garantem akce byla společnost Seznam.cz a patronem se stala ING Bank, která naklikanou částku proměnila v reálné peníze.