Článek
Je úplně jedno, zda hledáte restauraci, hotel, květinářství, kadeřnictví nebo kulturní místo, díky recenzím od ostatních uživatelů můžete získat povědomí o celkové kvalitě firem ve vybrané lokalitě.
„Díky možnosti ohodnotit třeba svoji oblíbenou kavárnu nebo pekařství umožňujeme uživatelům aplikace Mapy.cz pomoct ostatním lidem objevit skvělé místo, kde strávit čas nebo nakoupit, a samotným živnostníkům pak zviditelnit svůj podnik na internetu,“ řekl Jan Kunz, produktový manažer Mapy.cz.
Chytrý algoritmus vše ověří a vyhodnotí
Každá nově přidaná recenze prochází automatickou kontrolou, v některých případech pak i následným manuálním prověřením. Schválené recenzi algoritmus přiřadí interní váhu, se kterou vstupuje do výpočtu celkového hodnocení dané firmy. Algoritmus zohledňuje více faktorů, jako je například stáří jednotlivých recenzí a podobně.
„Celkové vypočítané hodnocení je pak u firmy reprezentováno ve formě zeleného odznáčku s desetinným číslem na škále 1,0 - 5,0, které je doplněno textovým popisem. Zobrazuje se však pouze u těch podniků, u kterých interní algoritmus detekuje dostatečnou kvalitu dílčích recenzí,“ doplnil Kunz.
Česko z ptačí perspektivy. Mapy.cz lákají na nové letecké snímky
Možnosti služby Mapy.cz jsou samozřejmě daleko širší, poskytuje aktuální dopravní informace a umožňuje vyhledat atraktivní místa v okolí, poskytuje tipy na zajímavé výlety, ať už pěšky, na kole, nebo autem. Samozřejmostí je i doporučování nejbližších restaurací, hotelů nebo zastávek městské hromadné dopravy.
Mapy.cz prostřednictvím počítače nebo mobilního telefonu využije během léta za měsíc až 6 000 000 lidí.