Článek
Podle deníku The Times však nečekaně objevila díru na trhu. Sadu dvou kusů spodního prádla v sytě růžové barvě, které má v kapsičce na zadní straně zabudovaný čip, lze propojit s mobilní aplikací, kterou si partneři nahrají do telefonu.
Bewusster Umgang mit dem Smartphone in Beziehungen: Das ist auch Magenta wichtig. Um das Thema mit Witz und einem Produkt greifbar zu machen, präsentiert der Love Magenta Shop Connected Underwear. #connectedunderwear #IoT
— Magenta Telekom (@magentatelekom) 22. října 2019
Prádlo pak podle výrobců slouží k odlákání pozornosti od mobilu k milostným aktivitám. Pokud jeden z partnerů má pocit, že druhý se právě věnuje telefonu více než svému protějšku, může se v prádle projít.
Čip se pak spáruje s aplikací a v telefonu nastaví modus „láskyplné chvilky“.
"Inteligentního prádla" vyrobila firma pouze pilotních 1000 kusů. Souprava v ceně 25 eur (640 Kč) ale z pultů rychle zmizela a poptávka dál trvá. "Chceme, aby mladé páry s naší pomocí dokázaly lépe bojovat s odcizením způsobeným digitálními technologiemi. To prádlo je úmyslně poněkud absurdní produkt, protože humor je často nejlepší způsob, jak získat něčí pozornost a začít s ním komunikovat," vysvětlil mluvčí Deutsche Telekom Wolfgang Kampbartold.