Hlavní obsah

Tvůrci Life is Strange připravují novou hru. Lost Records: Bloom & Rage vyjde po částech

Nadcházející adventura Lost Records: Bloom & Rage od studia Don’t Nod vrátí hráče do 90. let. Společně se čtyřmi středoškolačkami prožijí léto plné přátelství, punkové hudby a nebezpečného tajemství. To a mnoho jiného budou muset hráči po 27 letech odkrýt. Fanoušci Life is Strange se mají na co těšit.

Upoutávka na hru Lost Records: Bloom and RageVideo: Archiv tvůrců

Článek

Nová videohra s podtitulem Bloom & Rage vyjde stejně jako Life is Strange epizodicky. Tentokrát studio hru rozdělilo na dvě části, jako dvě pásky. První část vyjde 18. února a druhá 18. března na PlayStation 5, Xbox Series X/S a PC.

Samotný název Lost Records by měl být novou sérií, do které tvůrci chtějí do budoucna zasadit další hry. Podobně jako tomu bylo u oblíbené herní série Life is Strange.

Příběh se odehrává ve fiktivním michiganském městečku Velvet Cove. Hráč se ujme role jedné ze čtyř bývalých přítelkyň ze střední školy – Nory, Autumn, Kat a Swann. Dvě dívky se sejdou po 27 letech poté, co jedné z nich přijde záhadná krabice. Budou muset otevřít staré rány a čelit ukrytému tajemství, kvůli kterému si slíbily žádný kontakt.

Foto: Archiv tvůrců

Čtyři kamarádky objeví neznámou růžovou záři.

Mysteriózní vražda a paralelní časové osy. Max z Life Is Strange je zpět

Hry a herní systémy

Magie a 27 let skryté tajemství

Jak už to u her od studia Don’t Nod bývá, ústředním tématem by měl být nějaký druh magie a také tajemství/vyšetřování. V případě Bloom & Rage se bude také jednat o důležitost přátelství mezi čtyřmi dívkami.

Zatím není jasné, jestli budou mít dívky nějaké kouzelné schopnosti nebo budou chránit nějaký magický zdroj. Ten v ukázkách můžeme vidět jako růžovou září, která se line ze země. Tvůrci zatím neprozrazují velkou část příběhu. Tím nejspíš chtějí v hráčích navodit větší zvědavost a pozdější překvapení z toho, co se bude dít.

Na rozdíl od jiných narativních her s více hlavními charaktery bude mít adventura pouze jednu hratelnou postavu – dívku Swann. Důvodem je podle tvůrců určité zjednodušení a lepší pochopení příběhu.

Foto: Archiv tvůrců

Ukázka možnosti volby v komunikaci s ostatními.

Příběhová adventura z pohledu třetí osoby by z velké části měla být postavena na dialogových volbách hlavní hrdinky a její interakci s předměty kolem ní. Samotné volby mohou velkou měrou narušit celý příběh a především rozhodnutí, která díky nim v kůži Swann učiníme.

Navíc by se ve hře měly objevit živé dialogy a interakce. Ty by se měly měnit podle toho, co hráč řekne nebo na jaký předmět a místo se podívá. Dokonce je možné dialogy v průběhu měnit, přerušovat nebo váš protějšek úplně ignorovat. Takováto možnost dodává hře realističtější rozměr.

Foto: Archiv tvůrců

Jediná hratelná postava Swann

Tvůrci také lákají na využití videokamery jako nástroje k natáčení prostředí městečka Velvet Cove a hledání skrytých tajemství. Díky kameře byste měli mít možnost zachytit podstatu lidí, míst a přírody kolem vás. Nejspíše se bude jednat o velmi důležitý prvek hry.

Co všechno ještě v adventuře bude možné a jestli nám vůbec něco dalšího tvůrci prozradí, se snad dozvíme do konce roku.

Druhý díl akční exkluzivity Marvel’s Spider-Man vyjde po roce na PC

Hry a herní systémy
Související témata:

Výběr článků

Načítám