Článek
Herní série Killing Floor představuje jedny z nejlepších kooperativních a FPS titulů (střílečka z pohledu první osoby) posledního desetiletí. Navíc tato hororová série ovlivnila jedny z nejoblíbenějších zombie her – Left 4 Dead a duchovní nástupce Back 4 Blood.
Dle webu GamesRadar+ vývojáři ze studia Tripwire v rámci nové střílečky chystají posunout nové technologické hranice a vytvořit větší masakr než kdykoliv předtím, přičemž díky propracovanému systému M.E.A.T. bude červená krev nepřátel opravdu vynikat.
Společnost navíc potvrdila datum vydání 25. března 2025 pro PC (Steam a Epic Games Store), PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Hra by také měla mít podporu cross-play mezi všemi platformami.

Hra by měla fungovat na základě osvědčeného vzorce – přežít, nasbírat peníze, odemknout nové schopnosti, vylepšit svůj arzenál a vrhnout se do další mise.
Lepší grafika a nové herní módy. Remaster postapokalyptické hry Days Gone vyjde v dubnu

Příběh třetího dílu se točí kolem megakorporace Horzine v roce 2091, 70 let po událostech druhého dílu. Ta vyrobila děsivou armádu bioinženýrských monster zvaných Zedové. Hráči se ujmou role jednoho ze specialistů v rámci skupiny Nightfall, kteří musí bojovat za přežití lidstva.
„Kombinace hororu a kooperace vytváří něco, co hráče opravdu baví. Často mluvíme o tom, že Killing Floor je nejlepší, když jen stěží přežíváte,“ řekl kreativní ředitel studia Tripwire Bryan Wynia pro web GamesRadar+.
„Vyvolává to pocit napětí a vzrušení, takže se nakonec bavíte, i když jste zničili všechny nepřátele nebo při tom zemřeli strašlivou smrtí. Je to podobné jako strašidelný dům nebo horská dráha s tímto opravdu dramatickým tempem,“ dodal Wynia.

Znetvořených monster by měl titul nabízet opravdu velké množství, a to hned několik druhů.
Kooperativní multiplayer a noví specialisté
Ačkoliv je videohra pro jednoho hráče z pohledu první osoby, titul také obsahuje kooperativní multiplayer pro čtyři hráče. Ti mají stejně jako v základním příběhu za úkol porazit vlny znetvořených tvorů, jejichž počet se s každým kolem mění podle velikosti celého týmu.
Jednotlivá kola by stejně jako v předchozích hrách měla fungovat na základě osvědčeného vzorce – přežít, nasbírat peníze, odemknout nové schopnosti, vylepšit svůj arzenál a vrhnout se do další mise.
V přestávkách mezi jednotlivými koly by si hráči měli moct doplnit zásoby munice a pomocí multifunkčního nástroje aktivovat zařízení, jako jsou strážní zbraně nebo zipline.
Dále by hra Killing Floor 3 měla obsahovat ústřední prostor známý jako Stronghold. Zde si uživatelé mohou vybrat místo mise a svou postavu ze šesti různých specialistů (tři z nich jsou noví), přičemž každý z nich má unikátní zbraně a speciální útoky.
Například specialista Ninja ovládá dvojici mečů a používá hák, který ho může přitáhnout k nepříteli.

Killing Floor 3 by měl stejně jako jeho předchůdci obsahovat ústřední prostor a názvem Stronghold, kde si hráči mohou vybrat místo mise a svou postavu specialisty.
Přizpůsobení jako základ
Co se týče novinek a změn, velkou roli by mělo hrát přizpůsobení. V nové střílečce by měl být plně integrovaný systém modifikací pro všechny zbraně z arzenálu, titul by měl také obsahovat dynamičtější nepřátele, pokroky v pohybu hráčů a pasti v prostředí.
Nepřátelé by měli být také nebezpečnější a rychlejší, včetně vylepšeného Crawlera schopného šplhat po stropech, stěnách a podlaze.
Navíc se vrací tradiční Zed Time zpomalující čas kolem herní postavy. Díky tomu je mnohem snadnější střílet nepřátele a vidět jejich krvavou smrt. Tvůrci tuto oblíbenou funkci přesto také upravili, včetně menšího zpomalení a přidání červeného mřížkového stylu nepřátel.
Jak už bylo řečeno, Killing Floor 3 vyjde za pár týdnů na jednotlivé platformy. Uživatelé si už nyní mohou předobjednat základní edici za 39,99 euro (1002 Kč), deluxe edici za 59,99 euro (1503 Kč) a speciální Elite Nightfall verzi za 79,99 euro (2004 Kč)
Speciální edice navíc obsahují další skiny, sady Shadow Agent Specialist, Weapon Skin Sets, Launch Nightfall Supply Pass a 1000/3000 kreditů.

Hráči mohou nepřátele zabíjet různými způsoby a zbraněmi, včetně obrovských kulometů nebo ohně.
RECENZE: Nové příšery a propracované útoky. Monster Hunter Wilds je skvělým nástupcem původních dílů
