Hlavní obsah

Tempest Rising přinese klasickou strategii v reálném čase i scénář alternativní historie

3:07
3:07

Poslechněte si tento článek

Nová hra Tempest Rising od studia Slipgate Ironworks by měla vyjít koncem dubna. Tvůrci slibují tradiční strategii v reálném čase, v níž hráči dostanou za úkol budovat základny, shromažďovat zdroje a stavět armádu proti soupeřícím lidským hráčům nebo umělé inteligenci. Milovníci bojových strategií se mají na co těšit.

Trailer ke hře Tempest RisingVideo: archiv tvůrců

Článek

Strategické hry bývají velmi specifické a líbí se pouze určité skupině lidí. Klasické real-time tituly, jako je například Command & Conquer (C&C, od roku 1995), vycházející z vlivné hry Dune II (1992), ovlivnily další tohoto žánru, včetně nového Tempest Rising. Ten by měl být v podstatě moderní verzí oblíbené hry.

Příběh je zasazen do moderního válečného scénáře alternativní historie. Odehrává se třicet čtyři let poté, co vyhrocená kubánská raketová krize způsobila ozáření několika oblastí Země a vypukla třetí světová válka. Lidstvo jadernou válku přežilo, ale připravilo půdu pro nový konflikt.

Nyní se píše rok 1997. Dvě frakce, Global Defence Force (GDF, globální obranné síly) a Tempest Dynasty, bojují o vládu nad světem. Chtějí především nový záhadný zdroj energie – rostlinu kvetoucí v ozářených částech planety.

V záloze by měla čekat i třetí frakce – rasa Veti, se kterou se hráči potkají nejspíše jenom v rámci kampaní. Mělo by se jednat o hlavní antagonisty příběhu.

Foto: archiv tvůrců

Ve hře by se měly objevit tři frakce - GDF, Tempest Dynasty a antagonisté v podobě rasy Veti.

Množství přizpůsobení a tvoření vlastních map

Každá z bojových frakcí by měla mít svůj vlastní přístup k herním stylům a ekonomice. Také by měla nabízet jedinečný seznam jednotek, různé strategie pro jednotlivce nebo skupiny hráčů, včetně přizpůsobení armády.

Uživatelé musí v rámci dvou kampaní a jedenácti misí budovat základny, shromažďovat zdroje a stavět armádu proti soupeřícím hráčům nebo umělé inteligenci.

Foto: archiv tvůrců

Tempest Rising se bude odehrávat v moderním válečném scénáři alternativní historie, třicet čtyři let poté, co vyhrocená kubánská raketová krize způsobila ozáření několika oblastí Země a vypukla třetí světová válka.

Videohra by také měla nabízet možnost multiplayeru, včetně režimu a hodnocení skirmish (česky šarvátka, skirmish ve hrách se zabývá malými střety o pár vojácích), a také možnost bojovat na vlastních mapách. Ty si uživatelé mohou vytvořit přímo ve hře v rámci editoru map.

Tempest Rising vyjde 24. dubna pouze na počítač. Jestli se hra později dostane na konzole, není zatím jasné. Cena by podle online rádce Zboží.cz měla začínat na 1099 Kč.

Uživatelé si mohou kromě základní edice předobjednat i deluxe verzi hry za 50 dolarů (1147 Kč). Díky tomu dostanou dřívější přístup už 17. dubna a další bonusy.

Foto: archiv tvůrců

Tvůrci slibují tradiční strategickou hru v reálném čase, v níž uživatelé musí budovat základny, shromažďovat zdroje a stavět armády.

Související témata:

Výběr článků

Načítám