Článek
Zápletka Sunset Overdrive je přímo bizarní. Kvůli nové limonádě se většina populace změní na odporné mutanty a je na hráči, aby tuto apokalypsu vyřešil jednou provždy. V samotném úvodu si hráč vytvoří svou postavu, načež se stává svědkem vypuknutí samotné zhouby.
Už od samotného začátku, kdy hráč převezme kontrolu nad postavou, je jasné, že rychlý pohyb po městě bude hrát velkou roli. Z pohledu třetí osoby hlavní postava dokáže bruslit po tyčích nebo kolejích. Koleje a jiné konstrukce spojují i budovy. Díky tomu se může hráč zaháknout hákem a druhou rukou střílet, stejně jako tomu je například v titulu Bioshock: Infinite.
Pomocí jednoho tlačítka se však může vyhoupnout a po těchto kolejích také bruslit. Kromě těchto schopností může hlavní postava také běhat po zdech nebo se odpérovat od střech aut, aby vyskočila mnohem výše.
Protože se celým Sunset City prohánějí různé druhy nepřátel, ať už lidských nebo těch zmutovaných, hráč postupně získává zajímavý leč šílený arzenál zbraní. Je libo granátomet, který střílí vybuchující plyšové medvídky? Nebo například metač gramofonových desek? Žádný problém.
Z pohledu technického zpracování titul neurazí, ba naopak. I přes silnou stylizaci jsou modely detailní, animace plynulé a na obrazovce se stále něco děje.
Sunset Overdrive vypadá jako příjemný mix absurdity ze Saints Row, stylizace Borderlands a arzenálu z Dead Rising. Úvodní dvě hodiny, které jsme si mohli exkluzivně zahrát, nám však nestačily a budeme tento titul s radostí vyhlížet.
Sunset Overdrive vyjde 30. října exkluzivně pro konzoli Xbox One.