Článek
Další hra založená na komiksech od Marvelu, vyprávějící nový příběh superhrdiny Bladea, je už nějakou dobu ve vývoji. Ačkoliv se zatím neví, kdy titul vyjde, tvůrci už teď slibují úžasnou jízdu plnou akce a napětí.
Videohra by měla vyjít jako exkluzivita na Xbox Series X/S a PC, včetně možnosti hraní od prvního dne prostřednictvím předplatného Xbox Game Pass. Jestli bude Blade dostupný také na PlayStationu 5, zatím není jasné.
Samotná postava lovce upírů Bladea, Erica Crosse Brookse, byla v minulosti adaptovaná do různých mediálních forem, včetně původních her, filmů, animovaných a televizních seriálů.

Blade by měl být ve hře ztvárněn s jeho legendárním trenčkotem a slunečními brýlemi.
Superhrdinu vytvořili spisovatelé Marv Wolfmanová a Gene Colan v roce 1973. Mladý lovec upírů je mistrem bojových umění, ovládá nejrůznější zbraně od palných až po meče a především je tzv. dhampýrem – napůl člověkem a napůl upírem imunním proti upířímu kousnutí. Díky tomu také dokáže chodit na slunečním světle.
„Jako dítě smíšeného původu jsem cítil zvláštní vztah k Bladeovi – hrdinovi, který má sám dvojí dědictví,“ řekl herní ředitel společnosti Arkane Lyon Dinga Bakaba.
„Příležitost dát této postavě naši podobu je mým snem a výzvou, kterou náš tým přijímá s nadšením. Hráčům umožníme stát se Bladem, který se stane šampionem mého rodného města Paříže, včetně všech jeho schopností. Nemůžeme být šťastnější,“ dodal Bakaba.

Marvel‘s Blade by se měl odehrávat v Paříži, v karanténní zóně plné nebezpečných upírů.
Hordy upírů a jeden statečný hrdina
Hráči se tedy ujmou role Erica Brookse, který se snaží odvrátit invazi v karanténní zóně v Paříží. Zde skupina upírů v noci terorizuje město, zabíjí nevinné obyvatele nebo je nutí, aby se až do východu slunce ukrývali ve svých domech.
Hlavní hrdina by měl kromě upírů také bojovat se svým původem a všemi nástrahami, jež s tímto osudem lovce krvelačných stvoření přichází.
Podle webu GamesRadar by měl být příběh videohry originální, přestože se opírá o původní komiksy a historii superhrdiny. Také by měl být podobný předchozím herním titulům Marvelu, založeným na akci a příběhu.

Jedním z prvků videohry by měl být také stealth se superhrdinským nádechem.
Ačkoliv tvůrci zatím nepředstavili nic specifického z hratelnosti, videohra by stejně jako předchozí tituly studia Arkane měla obsahovat strhující simulaci, pohotovou bojovou akci a také prvky stealthu se superhrdinským nádechem.
Marvel‘s Blade by také mělo být z pohledu třetí osoby, což je pro herní studio velký posun. Jeho nejlepší hry totiž obvykle fungovaly z pohledu první osoby, včetně Dishonored (2012), Prey (2017) a Deathloop (2021). Jestli změna bude vítaná, se ještě uvidí.

Příběh by měl být originální, přestože se opírá o původní komiksy a historii superhrdiny.