Hlavní obsah

Nejočekávanější VR hra roku Skydance’s Behemoth přinese biblické obludy

Nejnovější hra pro virtuální realitu (VR) Skydance’s Behemoth od tvůrců hry The Walking Dead: Saints & Sinners (2020) vyjde už za pár týdnů. Jeden z nejočekávanějších titulů pro VR slibuje perfektní virtuální zážitek v roli osamělé lovkyně Wren, která byla vyhnána do prokleté země Forsaken. Kromě široké škály zbraní, různých druhů soubojů a nepřátel hráči dostanou možnost šplhat po obrovských obludách Behemot. Tvůrci navíc věří, že se Behemoth dostane mezi nejlepší VR hry za poslední dobu.

Trailer ke hře Skydance’s BehemothVideo: archiv tvůrců

Článek

Ať už se jedná o legendární Beat Saber (2019), Half-Life: Alyx (2020), nebo novější Asgard’s Wrath 2 (2023), virtuální realita a její hry se mezi hráči stávají čím dál oblíbenějšími a používanějšími.

Ačkoliv právě Half-Life: Alyx od studia Valve působilo ve své době jako nepřehlédnutelná hra, kvůli které si musíte pořídit VR headset, nový Skydance’s Behemoth chce hry ve virtuální realitě posunout ještě na další úroveň.

Hráči by tak měli dostat dle tvůrců jeden z nejmasovějších VR zážitků, jaký kdy zažili.

Druhý Path of Exile přinese novou herní mechaniku, třídy a zbraně

Hry a herní systémy

Jak už bylo řečeno, hráči se ujmou role osamělé lovkyně Wren v prokletém světě Forsaken. Hlavní hrdinka se nejenom musí snažit překonat nebezpečné pasti, smrtící nájezdníky a intriky hry, ale také zabít mohutné Behemoty pomocí lezení a těžkých soubojů.

Foto: Archiv tvůrců

Hlavními nepřáteli jsou tzv. Behemoti. Obrovské obludy, které je velmi těžké porazit. Souboje s nimi jsou zkrátka na život a na smrt.

Prostředí světa Forsaken by mělo být rozděleno do čtyř biomů. Hráči mohou navštívit zasněžené tundry, bažinaté močály a ještě něco mnohem, ale mnohem horšího. Tvůrci více ale prozradit nechtějí.

Sekera dodává VR hře pocit váhy

Ve hře by měla být k dispozici široká škála zbraní, přičemž každého nepřítele mohou hráči navíc obrat o jeho peníze a zbroj. Hlavní hrdinka by vždy u sebe měla mít dvě základní zbraně – velký meč a sekeru. Právě sekera by měla dodávat VR hře pocit váhy, což je velmi těžké ve virtuální realitě vychytat.

Podle herního webu The Gamer je Behemoth vázán na rozsah pohybu. Pokud se tedy hráči budou chtít „mocně rozmáchnout sekerou, budou se muset zaklonit a vrhnout dopředu“. Díky tomuto detailu by měli mít uživatelé pocit, že VR hra tento problém s těžkými objekty rozlouskla.

Samotný boj by měl být sice únavnější, než je u VR her zvykem, ale zato by se mělo jednat o lepší zážitek. Souboje by tedy měly být intuitivní, umožňující více riskování a pohybu.

Foto: Archiv tvůrců

Hráči v roli osamělé lovkyně Wren budou bojovat proti velkému množství nejrůznějších nepřátel.

I přesto, že hra obsahuje spoustu lidských nepřátel k masakrování, hlavním tahákem jsou právě již zmínění Behemotové. Jedná se původně o obrovské biblické obludy, které hráči budou lovit a zdolávat. Tito mohutní titáni jsou inspirovaní hrou Shadow of the Colossus (2005). Hlavní hrdina na ně před svržením musí vyšplhat, což v rámci VR hry přináší velkolepý pocit.

Skydance’s Behemoth po mírnějším odkladu vyjde 5. prosince 2024 na PlayStation VR2 a Meta Quest. Další VR zařízení zatím potvrzena nejsou. Cena bude podle nákupního rádce Zboží.cz začínat na 999 Kč.

V rámci předobjednávky fanoušci navíc dostanou speciální zbraně a zbroj.

Foto: Archiv tvůrců

Prostředí hry je opravdu temné a nehostinné.

Vydejte se zpět do srdce Černobylu v pokračování oblíbené série Stalker

Hry a herní systémy
Související témata:

Výběr článků

Načítám