Článek
Studio založil bývalý kreativní ředitel hry Dragon Age Mike Laidlaw společně s herním ředitelem Fredericem St-Laurentem a dalšími dvěma vývojáři. Nadcházející hra by měla být inspirovaná především tituly Shadow of the Colossus, Dragon’s Dogma nebo The Legend of Zelda.
Podle tvůrců se díky fyzikálnímu soubojovému systému budou hráči cítit jako fantasy superhrdinové. Hra by měla tak posouvat fyzikální hratelnost do akční adventury a při soubojích. Studio díky tomuto speciálnímu prvku doufá v úspěch. Jak to ale nakonec dopadne, si musí fanoušci ještě nějakou dobu počkat.
Příběh se točí kolem mladé nebojácné válečnice Brynn, která je odhodlaná obnovit kulturní domov svého lidu pomocí magických schopností a zbraní. To vše je ale možné, jenom pokud odhalí tajemství dávno ztracené civilizace známé jako Enkláva. Navíc se musí po cestě postavit obrovským nepřátelům zvaným Arcs, tyčícím se až do výšky 25 metrů.
RECENZE: Infinity Nikki nadchne grafikou i prostředím, navíc je zdarma
Herní svět jako zbraň
Brynn dokáže ovládat svět kolem sebe, a tím i třeba počasí. Hráč by měl mít možnost manipulovat s prvky a teplotou pomocí magického pláště. Zmrazením může nepřátele zpomalit a spálením naopak poškodit nebo zabít.
Manipulace s teplotou ale také změní samotný herní svět. Například časté používání ohnivých schopností může způsobit požáry a suché prostředí kolem postavy.
Hráči také mohou používat telekinetické schopnosti, díky kterým mohou házet předměty na nepřátele nebo prozkoumávat okolí. Brynn dokáže mrštit hořící kmeny stromů, lámat je nebo trhat balvany ze země. Navíc je schopná sama sebe odpálit na velké vzdálenosti.
Hlavní postava bude také moct ničit překážky pomocí ohně, stavět ledové mosty jako ve Frozen, očarovat své zbraně a vylézt úplně na jakýkoliv povrch ve světě hry.
Postavte se obrům
Během videohry je důležité používat všechny tyto schopnosti a tím porážet nejrůznější nepřátele. Brynn v průběhu svého putování narazí na devět odlišných bossů. Ti se nacházejí po celé mapě světa a jednotlivé úkoly by k nim měly hráče dovést.
Vzhledem k tomu, jak velcí bossové jsou, by mělo být možné na ně během soubojů vylézt, a tím zasáhnout jejich slabá místa. Za každou porážku bosse hráči dostanou novou magickou schopnost, kterou lze využít při průzkumu nebo v boji.
Možnost použití magie, změny počasí a využití celkového prostředí kolem sebe bude ale velmi rozsáhlé a rozmanité. Hráči budou moct experimentovat a postupně zkoušet nové schopnosti. Navíc dostanou možnost výroby nové zbroje a změny vzhledu postavy.
Hra vyjde během první poloviny roku 2025 na PlayStation 5, Xbox Series X/S a PC. Zbytek informací se fanoušci dozvědí během několika měsíců.