Článek
Společnost reaguje na skutečnost, že stále více dětí si hraje na počítačích nebo mobilech, komunikuje s vrstevníky, sleduje seriály a koncerty online. „Na této digitální cestě posilujeme kapacity, je to dnes naše největší investice,“ řekl Christiansen.
Firma již dříve vytvořila několik počítačových her, jejich úspěch byl ale omezený, v porovnání například s mimořádně oblíbenou hrou z krychlového světa Minecraft od švédských vývojářů, kterou dnes vlastní Microsoft.
Největším chystaným digitálním projektem Lega je spolupráce s firmou Epic, vydavatelem úspěšné hry Fortnite. Cílem je vytvořit tzv. metaverse, tedy virtuální svět speciálně pro děti. Hotov má být do roka.
Základní přesto podle ředitele Lega stále zůstávají kostičky stavebnice, i když novinky se firma vždy snaží propagovat i digitálně pomocí nějaké hry či třeba televizního seriálu. Lego současně dál rozšiřuje síť kamenných obchodů, k dosavadním zhruba 830 po světě hodlá letos přidat dalších 150.