Článek
Krátká hra nepotřebuje žádné rozsáhlé vysvětlování, proč se nacházíte v rakouském horském zámečku a proč tam máte střílet po zlodějích vzácného uměleckého artefaktu. Prostě se ocitnete přímo uprostřed děje a je jen na vás, jak se s tí vyrovnáte.
Budete si při tom všímat nezvykle dobré grafiky. Pokud sledujete počiny tohoto herního studia delší dobu, pak mi dáte určitě za pravdu, že mezi každými dvěma díly je opravdu vidět signifikantní zlepšení. Na druhou stranu si také uvědomíte, že mezi tímto počinem a komerčně prodávanými hrami je stále dosti široká propast. Zejména pak v otázce umělé (ne)inteligence a také v návrhu úrovní, který vás nutí prohledávat odlehlá zákoutí, kde se nacházejí klíče nutné k dalšímu postupu.
:. Spear of Destiny
Nejcitelněji si ale uvědomíte fakt, že hrajete freewarovou hru v okamžiku, kdy dosáhnete konce. Zatímco normálně by to byl jen postup do další úrovně, tady je to konec opravdový. Nezbývá tak nic jiného, než se zase těšit na další díl.