Článek
Důvodů pro to je hned několik. Začněme třeba u grafiky. Doslova z ní sálá pečlivost, jakou si dal autor s každou novou obrazovkou nebo herní postavou. Tu hlavní, roztomilého dráčka plivajícího oheň, si určitě brzy zamilujete.
Pokračujme herním designem, který je asi nejsilnější stránkou celého titulu. Základem všeho je vyvážená obtížnost, kterou doplňuje řada velice zdařilých miniher. Vždy, když začnete mít pocit, že hra začíná být malinko nudná a že by to chtělo změnu, vaše snažení se na pár okamžiků úplně promění. Osvěženi nenadálou novinkou pak pokračujete ve hraní.
Je tak jednoduché se do hry zabrat a přestat myslet načas, o to horší je pak skutečnost, že na konec se dostanete nejspíš dříve, než byste si sami přáli. Délka hry, respektive její krátkost, je jednou z jejich mála slabin.