Článek
Obvyklým prostředkem většiny závodních her je auto. To sedí na silnici jako přibité, jeho chování se dá snadno předvídat a v běžné počítačové hře ho ani nějaký ten náraz do svodidel nebo do některého z protivníků jen tak nerozhází. Proto není divu, že jakmile se pokocháte okolím trati, začnou se odpočítávat okamžiky do momentu, kdy vás podivná hra začne nudit.
Záměnou auta za osedlaného pštrosa však hře vdechneme zcela nový život. Náhle nebudete mít starosti s dosažením co nejvyšší rychlosti, ale vůbec s udržením se na nohou. I sebemenší pohyb dopředu nebude po problému, protože pštrosi jen neradi drží přímý směr. A to jsou ještě na trati rozmístěné nejrůznější překážky. Náraz do každé, stejně tak jako do ostatních pštrosů, je penalizována.
Ve spojitosti s jednoduchou kreslenou grafikou, stejně nekomplikovanou hudbou a poměrně zběsilým tempem hraní to vytváří nadmíru zábavou a hratelnou záležitost, jaká tu už dlouho nebyla.