Článek
Asi pro vás nebude žádným velkým překvapením, že se autoři rozhodli pojmout toto téma jako klasickou vesmírnou střílečku. Takže to znamená zběsilé kličkování a bušení do klávesy pro střelbu. Je zde však několik poměrně zásadních odlišností.
První spočívá v samotných nepřátelích. Ti nepřilétají jen z jedné strany, ale náhodně se vynořují prakticky kdekoli. To znamená nutnost být neustále v pohybu a ani tak se nevyhnete zasažení, což může být dosti frustrující. Zvláště když při tom ztratíte nějakou silnější zbraň, kterou jste si před tím složitě vybojovali.
Autoři si dali záležet i na vizuálním vzezření hry. Naštěstí se při tom nevydali po cestě „čím víc efektů, tím víc zábavy“, ale vsadili na uměřený lehce umělecký styl s dobře vypadajícími fotografiemi z elektronového mikroskopu. Pravda, mezi vesmírnými střílečkami najdeme spoustu lepších titulů, ale český původ hry nás tak trochu prosí o shovívavost.