Článek
I průměrný znalec počítačových her by měl mít ve své paměti dvě původní klasiky: Sokobana a Dyna Blaster. Zatímco ten první řeší nástrahy labyrintu opatrným a důkladně promyšleným přesunování krabic, ten druhý ve zběsilém tempu klade nálože a snaží se utéct před explozi. Jak by asi vypadal hrdina, který by měl vlastnosti obou?
Asi takovou nějakou otázku si položili tvůrci hry a stvořili dokonalý mix logiky a akce. Zbavit každé patro mrakodrapu znamená odpálit v něm všechny bomby. Jste však vybaveni toliko jedinou rozbuškou, takže musíte přeskládat všechny výbušniny do úhledné řady.
Klasické bomby brzy začnou doprovázet ty nepřesunutelné, létající rakety a jiné vylomeniny. Mozkové závity se tak pod množstvím kombinací začnou naplno protáčet a každý fanoušek pořádné logické zábavy se bude cítit jako doma.