Článek
Zápletka je celkem jednoduchá: jednoho dne se ztratí přítelkyně, a tak se ji vydáváte hledat. To je asi všechno, co se dá k příběhu prozradit. Kdyby toho bylo víc, pokazilo by vám to celý zážitek z hraní. Ve hře je totiž asi jen deset obrazovek, takže zmiňovaná čtvrthodina hraní je opravdu maximum herní doby.
Jak už bylo naznačeno, nejedná se v adventuru v klasickém slova smyslu. Každá obrazovka je totiž jakési skryté poselství, které je potřeba pochopit, interpretovat a posléze se nad ním i zamyslet. A neřeší se zde nic menšího, než otázky samotné existence, smyslu života a jiné podobné.
Podobných her vzniká v poslední době čím dál tím víc a je to jedině dobře. Ne všichni se pouštějí po vyšlapaných cestičkách, ale najdou se i tací, kteří zkoušejí nové směry. I když se Eternally Us zřejmě nestane žádným hitem, za vyzkoušení rozhodně stojí. Zejména pak, filozofujete-li rádi.