Článek
Příběh této hry je rámcově zasazen do vzdálené budoucnosti, ale i přesto zde budeme bojovat pomocí docela konvenčních prostředků: pěchoty, tanků nebo letadel. Vše je však potřeba nejdříve vyrobit a až pak poslat do bitevní vřavy. Avšak v tom leží asi největší slabina hry: výrobní proces včetně těžby surovin trvá nepříjemně dlouho, a tak můžete v počátečních úrovních snadno získat pocit, že paříte nějakou budovatelskou a ne válečnou strategii.
:. Bos Wars
Na druhou stranu, pokud překonáte úvodní rozpaky, které způsobuje také relativně nepřehledný hospodářský systém, můžete se přenést do bitevních vřav, u nichž nebudete vědět, kde vám hlava stojí. Musíte se totiž postarat o všechny činnosti najednou.
:. Bos Wars
Poněkud vlažný dojem z poněkud rozvleklých misí však vylepšuje multiplayer a editor úrovní. Pokud tedy budete mít dostatek času a chuti, nic vám nebrání vytvořit si mise podle chuti a pořádně si je užít.