Článek
Základní princip zůstává stále stejný – had nepohybuje neustále kupředu, a pokud při své pouti pozře nějakou tu kuličku, jeho délka se prodlouží. Ze začátku to je docela legrace, ale po chvíli bude všude okolo hadův ocas a nenarazit do něj je pravou podstatou této hry.
Vylepšení tohoto zpracování spočívá v odstranění hadovy závislosti na pravoúhlém zatáčení. Ještě mu sice není dopřána absolutní svoboda, protože se může pohybovat je po předem určených drahách, ale i tak to do hry přináší kýžené osvěžení. Zvláště pak ve spojení se zajímavým designem úrovní. Další změna spočívá v odlišení druhu požraných koulí. Pokud se vám podaří pozřít tři stejné po sobě, had se zkrátí.
Tato drobná vylepšení rázem způsobí, že z dávno zapomenutého titulu je rázem zbrusu nová hra, která vás opětovně může pohltit na pěkně dlouhou dobu.