Článek
Vybavení čitá pouze automatickou pistoli. Na jednu stranu si nemusíte dělat starosti o náboje, ale i přesto nemůžete pálit, jak vás napadne. Vaše zbraň má pouze omezený dosah, a tak likvidace většiny monster připomíná osobní souboj. Zvlášť zajímavé to bude u finálních bossů, se kterými budete muset změřit síly v mnohdy velmi omezeném prostoru.
Co se designu úrovní týče, jako u drtivé většiny amatérských 3D akcí budete procházet prázdnými a pravoúhlými chodbami, což může být velice stereotypní a nudné. Tu a tam se vám to snaží ozvláštnit propadající se podlaha anebo skrytý spínač, ale nalijme si čistého vína - Half-Life to není.
A to také proto, že se autor nevyvaroval některých školáckých chyb, které docela poškozují celkový herní dojem. Pokud ale přimhouříte jedno oko, můžete se na chvíli dobře bavit.