Článek
Začal bych tuto stať obvyklými nářky, jak jsem už viděl stovky a možná i tisíce (no tak dobře, maximálně desítky) podobných her vznikajících už od doby, kdy jsou počítačové hry počítačovými hrami. Ale to by vás nejspíš znechutilo a mohlo by se stát, že tato celkem kvalitní, leč zoufale neoriginální hra by ušla vaší pozornosti.
A byla by to škoda, protože se rozhodně nejedná o žádný průměr, když vyhrála klání freewarových her s názvem Horizontal Shooter With Boss Competition. Jaký je tedy recept na dobrou vesmírnou střílečku podle ProtoType? Rozhodně se nesnažte vymyslet něco nového: raketka letící zleva doprava (nevím proč zrovna tímto směrem, ale věřím, že v diskusi se najdou tací, co v tom budou vidět politický podtext, zvláště když jsou volby za dveřmi), střílející do všeho, co jí letí naproti dvěma druhy zbraní, sbírá všelijaké bonusy se na konci každé úrovně musí utkat s nemilosrdným bossem.
Jediné dva aspekty, které pak rozhodnou o úspěchu nebo neúspěchu takto vytvořeného titulu je grafika (zde lehce nadprůměrná) a hratelnost (zde výborná).