Článek
Namísto tmavého obdélníku, v němž se kulička odráží sem a tam, se tak setkáme s krychlí, přičemž každému z hráčů patří dvojice protilehlých stěn. Na nich ovládá dvě synchronizované plošky, s nimiž se stejně jako vždy musí snažit udržet míček uvnitř hracího prostoru.
Nejdříve se asi budete hůře orientovat, protože kamera neustále rotuje okolo a všechno je doprovázeno výbuchy a podobnými věcmi. Taky je nutné v nastavení zapnout u obou spoluhráčů umělou inteligenci, jinak si moc nezahrajete.
Nápad je to dobrý, ale nemůžu si pomoci - hratelnost oproti původnímu Pongu pokulháhá, či se doslova plazí po zemi.
Ještě stojí za zmínku, že hra je produktem programátorské soutěže, jejímž kritériem bylo, aby výsledek nebyl větší než 32 KB. A tady je třeba před uměním tvůrců smeknout.