Článek
Roztodivné japonské příšerky loví v ulicích světových metropolí každý měsíc na 140 milionů lidí. Zájem je v letošním roce přitom zhruba dvojnásobný v porovnání s loňskem, což se pochopitelně odrazilo i na příjmech společnosti.
Tak vysokému zájmu ze strany uživatelů se hra Pokémon Go těší především díky vylepšením, která do dva roky starého titulu tvůrci letos přinesli.
Částka přesahující hranici 1,6 miliardy korun je doslova astronomická, obzvláště s přihlédnutím k tomu, že za stažení hry nezaplatí hráči ani korunu. Všechny peníze uživatelé utratili pouze za nákup určitých předmětů.
Vstupenka do světa rozšířené reality
Pokémon Go se těší nebývalé popularitě především proto, že hráči musejí aktivně hledat pokémony ukryté různě po městě. Stačí spustit aplikaci v chytrém telefonu a podle mapy vyrazit na lov.
Samotný odchyt probíhá prostřednictvím zabudované kamery v mobilu nebo tabletu. Přes displej mobilního zařízení totiž ve skutečném prostoru uživatelé virtuální příšerky vidí. Hra tedy staví na principu tzv. rozšířené reality. Na displeji telefonu je schopna vykreslit virtuální předměty v reálném prostředí.