Článek
Diabolika je totiž pokračováním neméně zdařilého prvního dílu. O co v něm (stejně jako tady) jde? Princip hraní je jednoduchý - na hrací ploše rozdělené do čtverců se tu a tam nacházejí různá monstra. Každé z nich má, jak se můžete dočíst v nápovědě, jinou charakteristiku. Zejména pak tu, která říká, kolika výbuchy ho lze zničit.
K oněm příšerám umisťujete na plochu různé výbušniny, jejichž charakteristiky se rovněž liší hlavně podle toho, jakou plochu zasáhnou. Když to vše dáte dohromady, máte před sebou tuhý logický oříšek - jak vše rozestavit tak, abyste vyvolali řetězovou reakci a zničili vše napoprvé. Protože pokud se vám to nepovede, budete "odměněni" zjevením dalších monster.
I když to na první pohled vypadá jednoduše, je to opravdu velká námaha pro myšlení, protože množství potenciálních kombinací s každým dalším prvkem na šachovnici neuvěřitelně roste. Pro některé jsou však těžké hry výzvou a ti rozhodně zklamáni nebudou.