Hlavní obsah

Herní studio EA investovalo 12,4 miliard Kč do rozšíření

Vývojář Electronic Arts převezme dvě známé herní společnosti - BioWare a Pandemic Studios. Fúze přijde EA na 620 miliónů dolarů (zhruba 12,4 miliardy korun).

Článek

EA si od nákupu slibuje lepší pozici v akčních, dobrodružných a role-playing hrách. Bioware a Pandemic Studios totiž mají za sebou řadu kritikou oceněných videoher.

Jmenované firmy v současnosti vyvíjí deset herních sérií. BioWare pracuje na očekávaném titulu Mass Effect, která vychází v listopadu.

Pandemic Studios připravují Mercenaries 2: World in Flames a Saboteur, které by měly redefinovat pojem "otevřený svět" ve hrách.

EA posílilo o 800 lidí

Společnosti dohromady zaměstnávají dohromady přibližně 800 lidí v kanadském Edmontonu, americkém Los Angeles a Austinu a v australském Brisbane. "Jde o dvě z nejrespektovanějších studií, jsem rád, že budeme znovu úzce spolupracovat," řekl John Riccitiello, Chief Executive Officer Electronic Arts.

Pandemic Studios v poslední době bodovalo hrami Star Wars Battlefront, Mercenaries a Full Spectrum Warrior. BioWare Corp. podniká v elektronické zábavě, vyvíjí videohry zaměřené na výpravný příběh. Od roku 1995 BioWare představil řadu úspěšných her, například série Baldur's Gate a Neverwinter Nights, nebo Hru roku 2003 Star Wars: Knights of the Old Republic.

:. Hra Newerwinter Nights byla velmi úspěšná. FOTO/Bioware

Mezi úspěchy BioWare patří i RPG roku 2005 Jade Empire. Studio nyní vyvíjí tituly pro konzole nové generace Mass Effect a Dragon Age. Mass Effect bude v prodeji v Severní Americe od 20. listopadu 2007. Hra už obdržela více než 50 cen včetně Game Critics Awards za rok 2007 pro "Nejlepší konzolovou hru" a "Nejlepší RPG" na Electronic Entertainment Expo.

Související témata:

Výběr článků

Načítám