Článek
K vyzkoušení v této řežbě legendárních bojovníků byla pouze složka pro více hráčů. Na příběhovou kampaň a větší informace o ní si hráči budou muset počkat až do dne vydání. Co tedy uzavřená alfa obsahovala?
U každé frakce si hráč mohl vyzkoušet dva bojovníky. Celkem k zahrání jich tedy bylo šest a v plné verzi jich bude dvanáct. Ty si mohl pořádně osahat na třech mapách, a to ve třech různých režimech.
Ve For Honor se hráč ocitá v roli jednoho z vybraných bojovníků. Pomocí svých dovedností a speciálních schopností se musí prosekat bojištěm a zajistit buď sobě či svému týmu vítězství. Každý z bojovníků má odlišnou výbavu a schopnosti.
Jeden rytíř má tak například štít a mocný řemdih, zatímco další pouze obří obouruční meč. U vikingů to je jednodušší. Tam má jeden obří sekeru a druhý dvě menší. Pořádný vous a tetování se severskou tematikou také nesmí chybět. Samurajové mají pouze odlišné verze katany. Jeden se zaměřením na těžké útoky má delší verzi zvanou nodači a druhý, který patří mezi nejrychlejší bojovníky z alfy, má klasickou kratší katanu.
Čistě svoje dovednosti v boji si šlo ozkoušet v Duelu, který probíhal jeden versus jeden. Týmová sehranost hrála větší roli v režimu Brawl (Rvačka), kde se do sebe pustily týmy o dvou hráčích. Ta největší vřava se však nachází v režimu Dominion, kde se hráči ve dvou týmech o čtyřech hráčích přetahují o několik kontrolních bodů na mapě.
Ovládání hrdinů bylo intuitivní jak na herním ovladači, tak i v kombinaci klávesnice s myší. Po zaměření nepřítele se směr krytu a útoku (doleva, nahoru, doprava) určuje pohybem páčky či myší do daného směru. Systém soubojů je tak jednoduchý a zábavný.
Technické zpracování také patří k lepším stránkám hry. Titul pohání herní engine AnvilNext, který mohou hráči znát například z poslední dvou dílů série Assassins Creed či z taktického a velmi povedeného Rainbow Six: Siege.
Ten se tak stará o detailní zbroje bojovníků, kvalitní nasvícení a perfektně plynulé animace pohybu postav. Vzhledem k tomu, že se hra nachází v alfa fázi, tak semtam vypadly některé textury či předměty procházely skrz sebe. Objevil se několikrát i problém s připojením k serverům. Jsou to však maličkosti, které mohou vývojáři do vydání ještě vypilovat.
Víkend s For Honor tak úspěšně namlsal hráče na plnou verzi a nabídl zábavnou hratelnost, která nabízí něco neokoukaného a svěžího. Nezbývá nic jiného než vývojářům držet palce, aby vypilovali serverovou infrastrukturu a menší technické neduhy.
For Honor vyjde příští rok 14. února pro osobní počítače a herní konzole PlayStation 4 a Xbox One.