Článek
Mladí čínští hráči umírají najčastěji na dehydrataci organismu, protože tráví ve virtuálních světech mnoho hodin bez přestávky. Mnoho lidí například zemřelo při zápolení ve hře Word of Warcraft.
Uživatel "Snowly" zemřel po několika dnech nepřetržitého hraní. Před týdnem za podobných okolností - na vyčerpání organismu - zahynul čínský hráč "Nan ren Gu Sui", napsal deník xihuanet.com.
Mladiství se mají na síti identifikovat kódem
Podle připravovaného zákona by měly všechny herní společnosti, které působí na území Číny, přimět mladé lidi k tomu, aby zadali svůj identifikační kód předtím, než začnou hrát. Hráči mladší 18 let budou po třech hodinách přes obrazovku varováni, aby gamesku ukončili a dali si pauzu.
Pokud tak neučiní, mohlo by se stát, že ve hře neučiní žádný pokrok - ve virtuálním světě by tak trávili svůj čas zbytečně a podle čínského parlamentu by je toto přinutilo k tomu, aby hru opustili.
Čína má relativně silné pouto s herním světem. Kupodivu přes problémy, které mají její hráči, chce země investovat do svého zábavního trhu přibližně dvě miliardy dolarů, uvedla BBC.