Článek
V posledních měsících se vývojáři zaměřili na opravy chyb, vylepšování obsahu a vlastností celé hry. V té se musí hráč naučit přežít ve fiktivní zemi, kde se z obyvatel po infikaci neznámým virem stali kanibalové. "Důležitou roli sehrála i pomoc komunity a nahlašování chyb. Vývojáři díky fanouškům odhalili přes 400 chyb z celkových 900, které museli opravit," uvedla společnost. V budoucnosti chtějí tvůrci přidat do hry nové funkce. Kdy se tak stane, uvedou na začátku příštího roku.
Bohemia Interactive, jejímiž zakladateli jsou Češi Marek Španěl a jeho bratr Ondřej, měla předloni čistý obrat 809 milionů Kč a zisk 404 milionů Kč. Založená byla v roce 1999. Nyní má na sedmi pobočkách v různých zemích asi 400 zaměstnanců původem z 21 států, dvě třetiny z nich jsou vývojáři.
Českým vývojářům her se v posledních letech podařilo proniknout na světové trhy. V roce 2016 například studio 2K jen za první týden prodalo 4,5 milionu kopií třetího dílu série Mafia, letos v únoru zase vývojáři ze společnosti Warhorse za několik dnů prodali milion kusů hry Kingdom Come.
Vývoj videoher v ČR podle odhadů vygeneruje roční obrat kolem 2,5 miliardy korun. V roce 2016 tuzemští vývojáři vydali více než 30 titulů a v zemi funguje až přes 50 vývojářských týmů. V roce 2016 vzrostly tržby herního průmyslu celosvětově o 8,5 procenta na 99,6 miliardy dolarů. V Evropě rostly o 7,3 procenta.