Článek
O počinech DigiPenu jste si v této rubrice mohli přečíst už několikrát a nezbývá nic jiného, než znova s respektem zopakovat slova chvály na tamní studenty a povzdychnout si nad způsobem výuky informatiky na našich vysokých školách.
Protože ať se pustí do čehokoli, vždy to stojí za to po všech stránkách. Dnes se ani tak nebudu rozplývat nad kvalitou zpracování (i když ta není nikterak špatná), jako spíše nad zajímavým, originálním a prudce hratelným námětem.
O co běží? Představte si čtvercovou síť podobnou šachovnici, na níž jsou některá pole obsazena, přičemž je vašim úkolem všechna tato obsazení zlikvidovat. Docílíte toho za pomocí dalších kostek, které se postupně objevují v levém horním rohu, tak, abyste s nimi vytvořili čtverce 3 x 3 políčka velké. S novými objekty můžete libovolně rotovat, stejně jako v Tetrisu, kde se autoři lehce inspirovali.
Samo o sobě by to bylo pouze průměrnou i když sympatickou hrou. Jenže si představte tutéž úlohu v trojrozměrném prostoru, kde je čtverec nahrazen krychlí! Nároky na vaši prostorovou představivost prudce rostou a z původně pohodového hraní se stává pekelně těžká záležitost pro opravdové logické fajnšmerkry.