Hlavní obsah

Firmy.cz přicházejí s novým designem a přehlednými firemními detaily

Služba Firmy.cz přichází s novinkami. Přehledněji koncipuje firemní detail a osvěžuje i svůj dosavadní design. Firmy.cz obsahují v současné době téměř 450 tisíc průběžně aktualizovaných kontaktů firem. Jsou největší firemní databází na českém internetu. Každý den je navštíví přes 250 tisíc uživatelů. Základní verzi svého zápisu si sem firmy mohou přidat zdarma.

Foto: Novinky

Firmy.cz

Článek

Cílem služby je poskytnout uživatelům maximálně přesnou a přehlednou informaci o kontaktech na hledanou firmu. I proto se stále vylepšuje tzv. firemní detail, tedy vizitka firmy. Podle uživatelských připomínek se nyní detail přehledněji věnuje adrese, telefonu, emailu, informacím o otvírací době i prokliku na webovou stránku firmy.

Firemní detail obsahuje i mapu s vyznačením uvedené firmy. Nově se dá s mapou pracovat, není statická, a tak se v ní může uživatel pohybovat anebo volit velkou mapu, na které znovu vidí i zvolený firemní detail. Po nalezení firmy na mapě má stále všechny její kontakty po ruce a může se s firmou pohodlně spojit.

Z hlediska inzerujících firem je možné také propojení firemního detailu s oborovými službami Seznamu. Svou nabídku ze Zboží.cz, Srealit nebo Sauta budou inzerenti moci mít také na svém firemním detailu. Uživatel tak uvidí například nabídku e-shopu nebo realitní kanceláře přímo na vizitce firmy.

Mobilní verze Firmy.cz
Stejně jako řada dalších služeb Seznamu, jsou i Firmy.cz přístupné uživatelům z mobilního telefonu. Prostřednictvím mobilní adresy m.firmy.cz se uživatelé i inzerenti velmi rychle dostanou na mobilní verzi Firmy.cz . Tady mohou buď vyhledat potřebný kontakt na firmu, nebo naopak zkontrolovat zápis své firmy na Seznamu.

„Dlouhodobě připravujeme Firmy.cz na výrazné obsahové rozšíření tak, aby v nich uživatel rychle našel všechno nezbytné, co potřebuje o hledané firmě vědět,“ říká k inovacím produktový manažer služby Tomáš Vyskočil.

Design s akcentem na hledání

Nový odlehčený design služby se maximálně soustředí na výsledky hledání. V záložkách na úvodní žluté liště uživatel snadno rozliší, zda hledá na Firmách, nebo zda chce přejít do Zboží, Map nebo do Obrázků.

Všechny vyhledávací služby jsou tu po ruce a lze v nich hledat další informace související se zvolenou firmou. Všechny obrazové prezentace jako fotky nebo mapy jsou v detailu firmy umístěny zřetelně vpravo, tedy odděleně od textové části.

Samotné hledání je na Firmách stále více relevantní, spojitost s klíčovým slovem se maximálně upřesňuje, a proto jsou výsledky jak v kategoriích, tak v regionech pro uživatele velmi nápomocné.

Související témata:

Výběr článků

Načítám