Článek
„Tato změna značky je způsob, jak lépe sdělit naši vlastnickou strukturu lidem a podnikům, kteří využívají naše služby k propojení, sdílení, budování komunity a rozšiřování svých příznivců,“ uvedla firma v prohlášení.
Facebook začal před 15 lety jako sociální síť. Nabízí řadu produktů propojujících lidi. Sociální síť Facebook si ponechá svou vlastní značku. Nové označení používá obvyklou typografii a velká písmena k vytvoření vizuálního rozlišení mezi firmou a stejnojmennou aplikací.
„Lidé by měli vědět, které společnosti vyrábějí produkty, jež používají,“ uvedla společnost Facebook. Upozornila, že mezi její hlavní služby patří aplikace Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp, Oculus, Workplace, Portal a Calibra. Tyto aplikace a technologie roky sdílejí infrastrukturu a jejich týmy často spolupracují.
V červnu začala firma ke svým aplikacím přidávat vyjádření „from Facebook“. V příštích týdnech chce začít používat novou značku u svých produktů a v marketingových materiálech, včetně nových firemních internetových stránek.