Článek
Mobilní prodejna vyrazila v pátek poprvé na Vysočinu. Jde o převratnou novinku, která přináší zcela nový standard služeb: kromě asistovaného prodeje a výdeje zakoupeného zboží budou mít zákazníci možnost zrychleně vyřídit reklamace, pohodlně vracet zboží, využít odborného poradenství a okamžitý prodej přímo na místě,“ uvedl Karel Kučera, marketingový ředitel Alza.cz.
Ten zároveň podotkl, že nejde o jednorázovou akci. „Tato služba bude zajišťována každý den, tedy včetně sobot a neděli,“ uvedl Kučera s tím, že o podobnou službu ho žádali samotní zákazníci.
Dodávka od Alzy se bude logicky zaměřovat především na lokality, ve kterých nemá tento internetový obchod pobočky. Stavět bude každý den v Pelhřimově, Humpolci, Havlíčkově Brodě, Žďáru nad Sázavou a Velkém Meziříčí.
Od příštího týdne pak přibydou další lokality – narazit na mobilní prodejnu tak bude možné ve Stříbře, Horšovském Týně, Domažlicích, Klatovech či Přešticích. Prodejní síť by se navíc měla v dohledné době podle zájmu zákazníků rozšiřovat.
„Neustále zdokonalujeme zákaznické služby a stále hledáme cesty, jak komfortně vyřešit jakékoliv přání každého zákazníka. Chceme být co nejvíce nápomocni, nabídnout odbornou radu i podporu při výběru dárků. Námět nám dali zákazníci a my jsme rádi, že tak můžeme opět zvýšit laťku kvality a dostupnosti služeb," uzavřel Kučera.